Alla inlägg den 31 januari 2019

Av Zeinab Afshar - 31 januari 2019 13:48

Jag har fått en självbild om baserad på hur folk sägt och tycker när har inte gått bra för mig
Min självbild är så dåligt verje gång någon säger att jag är bra då blir jag jätteförvånad och tänker menade den personen i välkligen att jag är bra eller de säge så bara
Eller verje gång jag säger något smart eller bra,blir jag förvånad att jag har saget något smart jag som brukar kalas eftebliven och dum och konstig
Det brister i min hjärta att konna ser detta och inte veta hur man kan eller ska ändra på det
Och ser hur elak jag blir mot mig så fort jag gör världens minsta misstag precis som folk som har varit mot mig men tusen gånger värre för att nu är inte folk som säger sådant till mig det är jag


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards