Direktlänk till inlägg 6 februari 2019

Obegripligt svårt med känslor

Av Zeinab Afshar - 6 februari 2019 21:14

För mig har alltid varit svårt att koppla känslor med situationer. Jag kan bokstavligen gå rund och undra varför jag var sur eller arg eller besviken. Då får man inte koncentration på grund av man går och har denna fråga i huvud. Allvarligt det tar mycket energi att gå runt och ett fråga i ditt huvud. Jobbigast är att oftast är inte en fråga för att den frågan leder till ett tillfråga som jag kan inte svara och den leder till en Anan och så fortsätter hela dagen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zeinab Afshar - 19 september 2019 09:39

 Jag är glad att entligen har en familj som bry sig om mig och   acceptera mig som jag är. visst de är mina bonnos föräldrar men   bara på 3 månader jag har bott där har jag fått mer kärlek än jag har fått av mitt riktiga familj.   jag ...

Av Zeinab Afshar - 22 februari 2019 07:44


Det känns verje dag som går blir jag lägre och länger ifrån min familje och det är sorger men om jag inte känner mig verken älskad eller trygg hemma så är kanske bästa är sakta med säkert komma ifrån dem eller något Självklart inget ungvuxen vill va...

Av Zeinab Afshar - 10 februari 2019 14:07


Man är inte svag när man gråter. Om jag är sårad är normalt att börja gråtan och jag fattar inte vad som är fel attVissa sina känslor och jag om jag vill gråta så gråter jag om jag vill skratta så gör jag tänker inte någon i hela världen hindra m...

Av Zeinab Afshar - 8 februari 2019 22:07


Jag önskar att för en gång skull min mamma sitta och prata med mig utan att hon dömer mig och verkligt lyssna på mig på samma sätt som jag lyssnar och hur tufft barndom eller hur han har haft i allmänhet och seröst sluta säga hon har haft tuffare än...

Av Zeinab Afshar - 8 februari 2019 21:31


Att höra sitt bror säga att ? du är inte min syrra? pågrund av man har gjort som en vuxen. sårat jätte djupt så mycket att man inte har ord för det. Min bror kan låsas som han inte har sägt men jag kan inte för att han har krossat mitt hjärta och v...

Skapa flashcards